kon-3-promo

Do „Konfrontacji Vol. 3” pozostał niespełna tydzień. W czwartek odbędzie się oficjalne losowanie fazy grupowej. Już teraz przedstawiamy szczegóły dotyczące systemu gier, według którego odbędzie się rywalizacja w dniach 21-22 lutego 2015 r.

SYSTEM GRY

W fazie grupowej zespoły zostaną podzielone na osiem grup po 4 zespoły. W każdej z grup drużyny rywalizować będą według zasady „każdy z każdym”. Rozstawieni w losowaniu zostaną ćwierćfinaliści „Konfrontacji Vol. 2”, do których dolosowani zostaną pozostali uczestnicy turnieju. Awans do 1/8 finału uzyskają po dwie najlepsze drużyny z każdej grupy.

W przypadku, gdy w grupie dwie lub więcej drużyn zdobędą taką samą liczbę punktów, o kolejności w tabeli decydują:
– spotkanie/spotkania bezpośrednie
– różnica goli (w przypadku 3 lub 4 drużyn w pierwszej kolejności liczone są gole w spotkaniach bezpośrednich)
– liczba goli zdobytych (jw.).

Szczegóły dotyczące w/w sytuacji szczegółowo określa „Regulamin turnieju„.

Terminarz fazy grupowej został ułożony tak, by żadna z drużyn nie była zmuszona grać dwóch spotkań z rzędu, a wszystkie trzy mecze zostały rozegrane na przestrzeni czasowej czterech godzin.

Grupy od A do F rywalizować będą w sobotę. W niedzielę, od godziny 9 rozegrane zostaną mecze grup G i H. Po zakończeniu fazy grupowej rozpocznie się faza pucharowa. Pierwszy mecz 1/8 finału zaplanowany został na godzinę 14:00.

W 1/8 finału zwycięzcy grup trafiają na drugie zespoły sąsiadującej grupy, według schematu 1A-2B, 1B-2A itd. Drabinka fazy pucharowej została ułożona tak, by drużyny, które grały ze sobą w jednej grupie, mogły trafić na siebie po raz drugi dopiero w meczu o 3. miejsce lub w finale.

Czas każdego meczu wynosi 20 minut. W fazie pucharowej, w przypadku remisu o awansie decydują rzuty karne, wykonywane najpierw w serii po 3, a następnie po jednym karnym, do wyłonienia zwycięzcy.

Finał zaplanowany został na godzinę 20:15. Bezpośrednio po jego zakończeniu odbędzie się oficjalna ceremonia wręczenia nagród drużynowych oraz indywidualnych.

Szczegółowy rozkład turnieju

SPRAWY ORGANIZACYJNE

Dotychczasowe edycje „Konfrontacji” nauczyły nas, że w trakcie turnieju pojawia się wiele pytań. Na część z nich jesteśmy w stanie odpowiedzieć już teraz, dlatego też prosimy o zapoznanie się z kilkoma instrukcjami, które znacznie ułatwią sprawną orientację w wydarzeniach związanych z turniejem.

1. Szczegółowy terminarz gier zostanie udostępniony po czwartkowym losowaniu grup. Podczas samego turnieju bieżące wyniki będą dostępne przy stoliku organizatorów, na stronie internetowej oraz przy wejściu do hali. O kolejnych spotkaniach informował będzie również spiker zawodów.

2. Najpóźniej na 15 minut przed swoim pierwszym meczem prosimy kapitana lub opiekuna drużyny (i tylko jego!) o potwierdzenie obecności zespołu. Jeżeli drużyna posiada własne stroje z numerami, mile widziane będzie uzupełnienie protokołu (przygotowanego przez organizatorów) o te informacje.

3. Zmian w składzie drużyny można dokonać przy stoliku organizatorów, najpóźniej do rozpoczęcia pierwszego meczu drużyny. Do dokonania zmiany wystarczy informacja z imieniem i nazwiskiem dopisywanego/wykreślanego zawodnika. W przypadku dopisania gracza prosimy także o jego rocznik. Po rozpoczęciu pierwszego meczu zespołu nie ma możliwości dokonywania jakiejkolwiek zmiany, bez względu na przyczynę.

4. Do dyspozycji drużyn udostępniona zostanie sala rozgrzewkowa. Do przebywania na głównej hali, na poziomie boiska upoważnione są wyłącznie aktualnie grające zespoły.

5. Jeżeli drużyna nie posiada jednolitych strojów, zobligowana jest do gry w przygotowanych przez organizatora znacznikach. Po znaczniki zgłasza się kapitan drużyny. Po każdym meczu zawodnicy zobowiązani są do natychmiastowego zwrotu znaczników, ponieważ mogą być one potrzebne innym drużynom. Niedopuszczalna jest sytuacja, w której gracze korzystają ze znaczników poza czasem rozgrywania swoich spotkań.

6. Woda dla zespołu będzie dostępna przy ławkach rezerwowych. Dla zachowania porządku prosimy o pobranie całej zgrzewki przez kapitana, przed rozpoczęciem swoich spotkań.

7. Do dyspozycji zawodników udostępnionych zostanie pięć szatni. Będą one otwarte przez cały czas, dlatego należy pamiętać, że służą one wyłącznie do przebrania się. Jako organizatorzy nie mamy możliwości sprawowania kontroli nad wszystkimi osobami, które przebywają na hali, dlatego nie należy zostawiać swoich rzeczy bez stosownego nadzoru.

8. Apelujemy o zachowanie porządku na hali, trybunach oraz w szatniach. Pamiętajcie, że nie jesteście jedynymi użytkownikami obiektu, a Wam łatwiej jest zachować porządek po sobie, niż organizatorom po 32 drużynach jednocześnie.

9. Piłki udostępnione przez organizatorów przeznaczone są wyłącznie do rozgrywania meczów i ewentualnej rozgrzewki przedmeczowej dla drużyn występujących w danym spotkaniu. Dla celów rozgrzewki w przeznaczonej do tego sali, każda z drużyn musi zapewnić sobie własną piłkę.

10. W sytuacjach pilnych stały kontakt z organizatorami jest dostępny przy stoliku organizatorskim lub pod numerem telefonu: 503-868-313.

Nagrody

Główną nagrodą dla najlepszych drużyn są niezwykle atrakcyjne vouchery na zakupy w sklepie ZINA – głównego partnera technicznego imprezy.

1. miejsce – voucher o wartości 1000zł + puchar i medale
2. miejsce – voucher o wartości 500zł + puchar i medale
3. miejsce – voucher o wartości 300zł + puchar i medale

Najlepszy zawodnik turnieju – nagroda rzeczowa + statuetka

Najlepszy bramkarz turnieju – nagroda rzeczowa + statuetka

Król strzelców turnieju – nagroda rzeczowa + statuetka

Najlepszy młody zawodnik turnieju (1996 i młodszy) – nagroda rzeczowa + statuetka

 

Ponadto informujemy, że w dniu rozgrywania meczów finałowych przeprowadzimy internetową transmisję live za pośrednictwem naszego kanału Youtube. Początek transmisji – niedziela 22.02.2015 godz. 14:00.

Wydarzenie na Facebooku: https://www.facebook.com/events/1029391240409455/

Inne artykuły