Do “Konfrontacji Vol. 6” pozostało już tylko kilka dni. Znamy już grupy oraz terminarz turnieju. Tym razem przedstawimy Wam kilka zagadnień organizacyjnych, o które przed każdą edycją pojawia się wiele zapytań.

Na część z nich jesteśmy w stanie odpowiedzieć już teraz, dlatego też prosimy o zapoznanie się z kilkoma instrukcjami, które znacznie ułatwią sprawną orientację w wydarzeniach związanych z turniejem.

1. Szczegółowy terminarz gier został udostępniony w serwisie futbol-arena.pl w formie online (również wersja mobilna), a także w pliku excel. Podczas turnieju bieżące wyniki będą dostępne przy stoliku organizatorów, na stronie internetowej oraz przy wejściu do hali. O kolejnych spotkaniach informował będzie również spiker zawodów.

2. Najpóźniej na 20 minut przed swoim pierwszym meczem prosimy kapitana lub opiekuna drużyny (i tylko jego) o potwierdzenie obecności zespołu. Jeżeli drużyna posiada własne stroje z numerami, mile widziane będzie uzupełnienie protokołu (przygotowanego przez organizatorów) o te informacje.

3. Zmian w składzie drużyny można dokonać przy stoliku organizatorów, najpóźniej do rozpoczęcia pierwszego meczu drużyny. Do dokonania zmiany wystarczy informacja z imieniem i nazwiskiem dopisywanego/wykreślanego zawodnika. W przypadku dopisania gracza prosimy także o jego rocznik. Po rozpoczęciu pierwszego meczu zespołu nie ma możliwości dokonywania jakiejkolwiek zmiany, bez względu na przyczynę.

4. Do dyspozycji drużyn udostępniona zostanie sala rozgrzewkowa. Do przebywania na głównej hali, na poziomie boiska upoważnione są wyłącznie aktualnie grające zespoły.

5. Jeżeli drużyna nie posiada jednolitych strojów, zobligowana jest do gry w przygotowanych przez organizatora znacznikach. Po znaczniki zgłasza się kapitan drużyny. Po każdym meczu zawodnicy zobowiązani są do natychmiastowego zwrotu znaczników, ponieważ mogą być one potrzebne innym drużynom. Niedopuszczalna jest sytuacja, w której gracze korzystają ze znaczników poza czasem rozgrywania swoich spotkań.

6. Woda dla zespołu będzie dostępna przy ławkach rezerwowych. Dla zachowania porządku prosimy o pobranie całej zgrzewki przez kapitana, przed rozpoczęciem swoich spotkań.

7. Do dyspozycji zawodników udostępnionych zostanie pięć szatni. Będą one otwarte przez cały czas, dlatego należy pamiętać, że służą one wyłącznie do przebrania się. Jako organizatorzy nie mamy możliwości sprawowania kontroli nad wszystkimi osobami, które przebywają na hali, dlatego nie należy zostawiać swoich rzeczy bez stosownego nadzoru.

8. Apelujemy o zachowanie porządku na hali, trybunach oraz w szatniach. Pamiętajcie, że nie jesteście jedynymi użytkownikami obiektu, a Wam łatwiej jest zachować porządek po sobie, niż organizatorom po 40 drużynach jednocześnie.

9. Piłki udostępnione przez organizatorów przeznaczone są wyłącznie do rozgrywania meczów i ewentualnej rozgrzewki przedmeczowej dla drużyn występujących w danym spotkaniu. Dla celów rozgrzewki w przeznaczonej do tego sali, każda z drużyn musi zapewnić sobie własną piłkę.

10. W sytuacjach pilnych stały kontakt z organizatorami jest dostępny przy stoliku organizatorskim lub pod numerem telefonu: 503-868-313.

NAGRODY

1. miejsce – medale, puchar mistrzowski, voucher na sprzęt sportowy o wartości 4,000 PLN
2. miejsce – medale
3. miejsce – medale

Najlepszy zawodnik turnieju – statuetka, voucher na sprzęt sportowy o wartości 300 PLN

Najlepszy bramkarz turnieju – statuetka, voucher na sprzęt sportowy o wartości 200 PLN

Najlepszy zawodnik ofensywny turnieju – statuetka, voucher na sprzęt sportowy o wartości 200 PLN

Najlepszy młody zawodnik turnieju (1998 i młodszy) – statuetka, voucher na sprzęt sportowy o wartości 200 PLN

Wręczenie nagród zaplanowane jest po meczu finałowym, w niedzielę około godziny 21:05.

Miejsce rozgrywania turnieju: Hala Sportowa „Spożywczak” ul. Grunwaldzka 33/35.

Inne artykuły

Leave a Reply